Pustite bebe da jedu prstima

desk - 08. februar 2012. u 04.48

Bebe koje jedu prstima sklonije su, kada odrastu, da se zdravo hrane i održavaju normalnu telesnu težinu, nego one naviknute da jedu kašikom, pokazali su rezultati istraživanja objavljenog u Britanskom medicinskom časopisu.

Radi se o tome da bebe na taj način same upravljaju raznovrsnošću svoje ishrane, tvrde naučnici koji su prethodno ispitali 155 dece starosti od 20 meseci do šest i po godina, čiji su roditelji popunjavali određen upitnik.

Istraživači s Univerziteta u Notingemu su tokom istraživanja ustanovili da deca koja su „otkrivala” hranu prstima vole da jedu namirnice koje sadrže ugljene hidrate, kao što su hleb ili testo, dok ona koja koriste kašiku više vole zaslađene proizvode. (Tanjug)