Чаша млека на дан чува памћење
nebojsa - 06. фебруар 2012. у 15.32
Људи који редовно пију млеко и једу млечне производе попут јогурта, сира и сладоледа имају боље памћење, преноси „Дејли мејл”.
Мозак људи који једу пет до шест млечних оброка недељно ради брже и боље, а ризик од сенилности у старијој доби је драстично мања, закључили су научници са Универзитету Мејн. У истраживању је учествовало 1.000 испитаника од 23. до 98. година.
Према неким истраживањима, људи који су ретко јели млечне производе имали су и до пет пута горе резултате. Добробити млечних производа за мозак су очигледне, а нема ништа бољег од тога да се дан започне чашом нискомасног млека, кажу научници. Они верују да је магнезијум кључан састојак млечних производа и да штити мождане ћелије од одумирања, те да умерено конзумирање истих чува срце од болести и крвни притисак држи на уравнотеженом нивоу.
(Блиц)
Serbian Cafe