Пустите бебе да једу прстима

desk - 08. фебруар 2012. у 04.48

Бебе које једу прстима склоније су, када одрасту, да се здраво хране и одржавају нормалну телесну тежину, него оне навикнуте да једу кашиком, показали су резултати истраживања објављеног у Британском медицинском часопису.

Ради се о томе да бебе на тај начин саме управљају разноврсношћу своје исхране, тврде научници који су претходно испитали 155 деце старости од 20 месеци до шест и по година, чији су родитељи попуњавали одређен упитник.

Истраживачи с Универзитета у Нотингему су током истраживања установили да деца која су „откривала” храну прстима воле да једу намирнице које садрже угљене хидрате, као што су хлеб или тесто, док она која користе кашику више воле заслађене производе. (Танјуг)